6 Nisan 2008 Pazar

BENİM GÜNLÜKLERİMDEN RESİM ALIPTA KAYNAK GÖSTERMEYENLERE HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.BU RESİMLER KENDİ KENDİNE GELMİYOR BURAYA.

Gebze ekotipi bir anaarı.
Hacı amcanın çiçeği burnunda erikleri.Bu gün bir kaç tane yedim fena değiller,az acılı oluyor kestane balı gibi,çekirdekli yerseniz::))
Bu sene her tarafta" karahindiba" çiçekleri var.Bu bitki ayrıyeten yenilebilir bitkilerdendir.
Kapalı anaarı memesi.
Resmin merkezinde yeni çıkmış bir yeni arı,renk oldukça soluk olur,arı yaşlandıkça renk parlar.
Hcı amcanın tarlanın kenarlarında dolu yabani zanbak var.
Tek tek olanlarda var gurup guruplarda vardı.
Bazılarına sümbüllerde karışmış.

Sünbülde dün çekilen bir arı resmi.
Bir evin bahçesindeydiler tespite gitmiştik.Dediler istedigini sökelim götür::)))Dedimki zaten ben hepsini aldım,canlıları sizde kalsın.
Resimler konusunda bir şeyler yazmam gerekli.Biz bir sene önce resim bulamıyorduk,çok şükür ben ve arkadaşlarım sayesinde dünya kadar resim arşivlerimiz oldu.Ve biz bunları hiç bir karşılık beklemeden herkesle paylaştık.Adamlar gelip burada veya başka günlüklerden resim alıp,kendi resmiymiş gibi yayınlıyor.Bu resimlerin çekilmesi seçilmesi ve yüklenmesi ayrı ayrı emek istiyor.Siz hazırcılar belki siteyi açtıgınızda resimler size servis edilmiş ama buraya nerelerden geldi hiç düşündünüzmü.Resim şu kişinin veya su siteyye ait,Allah razı olsun demek sizi küçültmez.Kaynak gösterek herkes resimlerimi kullanabilir.Kaynak göstermeyenlere hakkımı helal etmiyecem.

Hiç yorum yok: